Sandra Lightdawn

Ny utrustning till ny häst

Kategori: Outfits

När jag köpte Boy för några dagar sedan kunde jag ju inte låta bli att ge honnom en ny outfit. Blev väl western-insperead i färgerna brunt och blått. Tvärr är ju bara hans outfit klar och vet själv inte helt hur jag ska macha den ännu, jag har ju så bra känsla för mode. 
 
Tränset är 'Brunt vindträns' köpt i Silverglade. 
Den machande sadeln är en 'brun vindsadel' köpt i samma dutik som tränset. Filten är köpt uppe på vingåredn och heter 'vingårdsfilt'. 
 
För att avsluta det hela valde jag mina blåa benlindor köpta i Fort Pinta. 
 
Är förvånansvärt nöjd med resultatet, den passar honom så bra och det blå schabraket och lindorna går ju hand i hand med hans ögon. Riktigt kul att rida runt i denna outfit och levla, snart är han ju klar. 
 
Kommentera inlägget här: