Sandra Lightdawn

Inte min sso dag

Kategori: Air Star

Idag har Sso verkligen inte fungerat för mig.. Nätverksfel hela dan och när jag väl kom in gick det kanske inte mer än 3-5 min innan jag blev utloggad. Vet inte om det var mitt internet eller om servern börjar bli aningens för full, såg flera som tråkigt nog stod och galoppera på stället.. 
 
 
Sen när jag väl kom in nu på kvällen och skulle göra dagliga i dinodalen så är jag ju så oerhört smart att sitta av hästen på ett upphöjt isflak och sedan springa ner för att gräva upp ett arkioligiskt fynd och såklart ska jug ju inte kunna nå upp till honom sen.. nej bara att riga men, rida tillbaks (eftersom luftbalongen fortfarnade ligger trasig) sen avsluta uppdraget.. Uch efter det loggade jag ut. Possitivt med denna dagen var att vi fick två nya, söta medlemmar till klubben. 
 
        Detta blev visst en liten sneek peek på Boy's nya outfit ;) Inlägg om både den och
        honnom kommer 
Kommentera inlägget här: